5 Eylül 2015 Cumartesi

Littleman Çınar 2 Yaşında

Bundan 2 yıl önce, doğumdan önce ki heyecan dolu geceydi bu gece. Çınar bebek sabah saatlerinde doğacaktı.Sezeryanla geldiği için bebeğimin gelme zamanı belliydi. Zorlu ama bir okadar da mutlu bir geceydi. Evet karnımda benim bebeğim  vardı.İki yıl önce  yarın bu saatlerde kucağımda ne ilginç felan diye sesli sesli konuşmuştum sabaha kadar. Şimdi o anları doğum albümüze bakarak anlatıyorum Çınarıma Oda hikaye gibi dinliyor. Her gün albümü eline alıp geliyor:) zaman gerçekten su gibi akıyor... Herşey dün gibi.

Sen doğduktan sonra güneşli günün, yemyeşil çimenin, ağaçların, parkların, oyuncakların, uykunun, sevginin çok daha farkındayım. Gülen gözlerinin, o minik el ve ayaklarının, uzayan saçlarının, kusursuz göz ve kaşının, kucağımdaki şefkatin çok daha farkındayım.

Seninle oğlum herşeyi yeniden öğreniyorum. Konuşmayı, yemek yemeği, ahlakı, hoplamayı, zıplamayı birlikte yeniden öğreniyoruz. Diş fırçalarken daha dikkatliyim, Trafik kurallarına çok daha dikkat ediyorum, Çünkü biri beni gözetliyor:) 
Bana öğret anlat bakışınla arabayı, otobüsü, uçağı, karıncayı, köpeği daha çok görüyorum.
Oğlum seninle   birlikte yaptığım herşeye heyecanlanıyorum.

Mutluluklarımla, üzüntülerim beni daha az etkiliyor. Çünkü en büyük mutluluğum oğlum ve en büyük hüzünde ancak ondan gelir. Çünkü ondan kıymetli başka hiç birşey yok. Senden sonra herşeyin tadı  çok başka. Seninle herşeyin varlığını bir kez daha anlayarak  keyif alarak yaşıyorum.

İyi ki doğurmuşum iyiki doğmuşsun canım oğlum. Bize hayatımızın en güzel iki senesini yaşattın. Birlikte inşallah nice mutlu sağlıklı yaşların olsun. Sen büyüyorsun,  bizde seninle büyüyoruz mis kokunu içimize çekerek. 



Seni çok çok çok seviyoruz. 
İyi doğdun Oğlum







Doğum günü detaylarına gelirsek heyecanla hazırlandım. Bu yıl daha tecrübeli olduğum için daha sakin ve rahat hazırladım, konsept olarak tabiki "Araba" seçtik. Onu mutlu eden üç şeyden biri araba. 
Herşeyi kendim planladım, çizdim, çıktı aldım  yapıştırdım. Ortaya araba konseptini çıkardım.
Çok keyifli geçti. Çınar kendi doğum gününün olduğunun farkındaydı oda şaşkın ve mutluydu. En özeli mumunu kendi üfledi hemde birkaç kez. Dans etti, parkta oynadı, arkadaşları ile koşturdu. Kısacası çok   mutluydu. Bugünde yanımızda olan bu özel günümüzde bize zaman ayıran herkese sonsuz teşekkürler.

Hoşgeldin 2 yaş :))


 Sevgiler 
Consciousmom


                                            
                                                         2 yaş davetiyemiz

30.05.2015 tarihinde konseptimize uygun bir gezi planladım ve Çınarı Rahmi Koç Müzesine götürdüm. Birbirinden farklı arabaları gördü, dokundu keyifli bir gün geçirdi. Canıma  en güzel hediyeyi vermiş oldum. Güzel bir anı oldu.























                                                                2 YAŞ ÇEKİMİNDEN
 (Asıl deniz kenarında çekim yapıcaktık  bahçeden sonra ama yağmur biranda yağmaya başladı   malesef deniz çekimini yapamadık;(  )





































DOĞUM GÜNÜNDEN KARELER




























Hiç yorum yok:

Yorum Gönder