28 Mart 2013 Perşembe

Bebeğim 30 Haftalık

Herkese Merhaba,

Geriye sayım başladı. 10 hafta kaldı. 10, 9, 8…. Zaman su gibi akıp geçiyor. Göbeğim iyiden iyiye kendini göstermeye başladı. Oğlum karnımda sürekli hareket halinde. Göbeğim eğrilip bükülüyor. Ben de seyrediyorum. Oğlum senle  konuşuyorum. Hatta bazen hareketsiz olduğun zamanlarda seninle  sohbet etmeye başlıyorum. Hareket ederek sesime adeta tepki veriyorsun. Hatta babanın sesine de artık cevap veriyorsun. Baban göbeğimi sevip, seninle konuşuyor. Sende Oğlum  hareket ederek sanki bizi duyduğunu söylüyorsun. Nasıl mutlu oluyoruz anlatamam

30. hafta itibariyle 10 kilo almış bulunmaktayım. Fazla yemek yemiyorum. Eskiden daha fazla yerdim.Ancak bu son aylarda hızlı kilo alınırmış. Bebeğim de hızla kilo alıyor elbette. Baby Center’in verilerine göre hala kilo alışım normalde seyrediyor. Aldığım bu kiloları bebeğim mi yoksa ben mi alıyorum acaba? Gelecek hafta doktor kontrolümüz var. Bebeğimin kilosunu, boyunu çok merak ediyorum.


Bekleyişi devam.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder