9 Ocak 2014 Perşembe

Oğlum "Anne" dedi

Yeni yıl sabahı erkenden uyandık. Daha önce planlamıştık yeni yıl sabahı İstanbul boş olur sabah erken çıkalım,  herkes uyurken istanbul'un keyfini çıkaralım diye. Gerçekten de öyleydi trafik yoktu  10dk karşı geçtik. Boğazda bir mekanda kahvaltı ile güne başladık. Yeni yılın ilk  güzel sabahı. Biz artık çekirdek aile olduk. Yeni yıla böyle girdik oğlum, eşim ve ben.  Nice yeni yıllara da hep birlikte girmek nasip olur inşallah.

Çınar dünyaya gelmesi ile hayatımız bambaşka oldu. Biz zamanı keyifli,  bol bol gezerek geçiririz. 7 aydır mola verdik ama :)  Çınar baby bizimle birlikte olduğu andan itibaren hep Çınar odaklı olduk , öyle oluyor. Öylede olması gerekiyor. Küçücük bir beden sana muhtaç,  anne- babanın  ilgi, sevgi ve şefkatine. Hangi yaş olursa olsun hep insan anne- baba şefkatini istiyor.

Ben annemi erken yaşta kaybettim onun acısı bambaşka,  kavuruyor içimi. Olmuyor o anne sevgisinin, desteğinin yerini hiç bir şey  doldurmuyor. Bunu yaşamayan imkansız anlayamaz. Anne olmadan önce kendi sağlığımı çok önemsemezdim ama şimdi dikkat ediyorum. Çünkü bir evladım var, sorumluluklarım var . Allahım hiç kimseyi annesiz babasız bırakmasın. Yaşarken onların kıymetini bilelim.
Anne olunca anneciğimi daha iyi anladım. Hep derler ya anne olunca anlarsın diye çok doğruymuş o söz. ANNEM HEP ÖYLE DERDİ BANA. Ben okuldayken bazı anneler sohbet esnasında "Anne olunca anlarsınız " derlerdi evet sesleniyorum değerli anneler çok iyi anlıyorum artık sizleri. O güzel duyguyu çok şükür Allah'ıma bende tattım. Allahım isteyen herkese nasip etsin anne olmayı.

Anne olmak mutlu olmak demek, uykusuz, güçlü, her şeyin üstesinden gelen,  çocuğu için her zorluğa katlanan, yıkayıp ütülen, yarının yemeğini düşünen,  yedikçe mutlu olan, çocuğu uykudayken bile onu özleyen, kafasında onun için neler yapabilirim diye sürekli düşünen  ..... ....................

Çınar baby ile araba da giderken bir an sessizlik oldu ve Çınar  yüksek sesle bana bakıp "ANNE" dedi . Eşimle o an göz göze gelip "Anne dedi"  dedik. O kadar mutlu oldum ki o an oğlum anne diye seslendi bana. Anne kelimesi 2 heceli olsa da  çok zengin bir kelime. Bir kez daha şükrediyorum Allah'ıma anne olmayı nasip ettiği için. Çınar baby genelde ağlarken de anne diyordu ama bu çok net çıktı ağzından. Tam yedi 7 aylık olduğunda o anlamlı kelimeyi duydum.

İyi ki anne olmuşum!










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder