12 Nisan 2014 Cumartesi

Çınar Baby 10 aylık

Çınarım canım oğlum 10 aylık oldu. Doğum günümüze 2 ay kaldı ne kadar heyecanlıyım anlatamam. Şimdiden planlar, hazırlıklar yapmaya,  hayaller kurmaya başladım. Doğum gününde nasıl konsept oluşturmalıyım sürekli araştırdım. Sonra Çınar babynin artık babylikten çıktığını  farkettik. Yaptığı davranışları, verdiği tepkileri görünce bu artık küçük adam (Little Man) olmuş dedik.  Konsepti Little man olarak planlamaya karar verdim. Organizasyon işleri ile ilgilenmeyi çok seviyorum her şeyi kendim planlayıp uygulamaktan çok keyif alıyorum. Çınar'ın baby shower , doğum  hazırlıkları olsun her şeyi kendim planlayıp uyguladım. Kendin üretip ortaya ürün çıkarmak. Bu müthiş bir keyif.  Mesleğim gereği yaratıcılığım da iyidir. Kendimi övdüm mü ne! Aynı olan şeyleri sevmiyorum , farklılıklar katarak bir şeyler yapmaktan inanılmaz  keyif alıyorum. Sonrasında da fotoğraf çektim mi değmeyin keyfime. Son haza ulaşıyorum:) Şimdi de Çınar baby doğum günü için çizip karalamaya başladım. 2 ay öncesinden başlıyorum çünkü çok detaycıyımdır, ancak yoluna sokarım. Karakterim böyle,  her şey önceden planlanacak son dakikaya kalmayacak. Son dakikaya kalan işler hiç içime sinmez,  huzursuz olurum. Misafir mi gelecek ,hafta sonu bir yere mi gidilecek! Kafamda planlarım rahatlarım.  Ben bu yazımda kendimden çok bahsettim sanırım.


Her ay olduğu gibi  rutin kontrole gittik. Fakat bu sefer hasta olduk tam muayene günümüzde . Çınar 5 gün ateş ve öksürük süreci geçirdi. Çok yıpratıcı bir süreçti. İlaçlar , fitil derken çok şükür geçti. Öksürük devam edince film çekinmek zorunda kaldık. Çok şükür temiz çıktı. Kuzum çok mutsuzdu çok. Hastalıkla birlikte gerçekten huyu da düzeni de değişiyor. Uyku düzenimiz çok değişti sürekli ağlayarak uyanıyor. Bir de diş sürecimiz başladı. Çınarın hiç dişi çıkmadı henüz.  Doktorumuz dişler geliyor dedi. Dişle ilgili de bir sıkıntılı dönemimiz başlıyor yani. Bu ay Çınar çok kilo almamış ama maşallah boyumuz uzamış. 74 cm olmuşsun canım oğlum.

Çınar bu ay ki gelişimin;
Sürekli baba diyorsun mama ma me meme demeye başladın,  bana abla diyorsun:)
Oyuncaklarını    artık tek başına değil  benimle birlikte oynamak istiyorsun.
Sürekli yürütmemizi istiyorsun.
 Emeklemeyi hiç sevmedin ve  yapmadın hep yürümek istedin.
Banyo yapmayı çok seviyorsun.
Balığı severek yiyorsun.
Gezmeye gitmekten çok hoşlanıyorsun.
Sana attaya gidiyoruz dediğimde sessizce hazırlanmamızı bekliyorsun .
Evden asansöre kadar olan yerde ne şebeklikler yapıyorsun  mutluluktan, gezmeye gidiyoruz diye.
Tanıdığın yada tanımadığın insanlara karşı hep gülerek bakıyor iletişim kurmaya çalışıyorsun. Bizde baban ile  keyifle seni izliyoruz.

Bugün sana yaz mevsimi için  mayo, terlik ve şapka aldık. Doğum günü sonrası tatile çıkacağız. Doğum günü ve tatil hazırlıkları hızla devam ediyor:) Heyecanla onları giydireceğim dönemi bekliyorum.

Seninle yaşadığım her şey çok başka canım oğlum.
Hayata hep gülümse.

Sevgiler
ConsciousMom


















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder