10 Kasım 2014 Pazartesi

Littleman Çınar 16 aylık

 1 yaşından  sonra zaman daha hızlı mı akıyor nedir? Biz 16 aylık olduk. Benim küçük adamım büyüyor.
Bu ay itiraf edeceğim rahat bir ay oldu. Çünkü artık Çınar çok rahat yürüyebiliyor. Tabi zaman zaman düşmeler oluyor ama o tedirgin olduğum zamanlar geride kaldı. Kendisi de oldukça keyifli bu durumdan. Rahat rahat keşif yapıyor küçücüğüm.  
Bu ay doktor kontrolüne gitmedik. Çünkü doktorumuz 18. Ayda bizi bekliyor. 

Yine 1 yaşından sonra yapılacak faaliyetlerinde sayısı artıyor. Bu ay annecim seninle,
~ Beraber oyun hamuru oynadık.(Anne denetiminde oynatılması gerekiyor bu ayda)
~ El ve ayak baskı çalışması ve Legolardan  kuleler, arabalar yaptık. Çok keyif alarak tüm etkinliklere katıldın.
~Tepkilerini çok belli ediyorsun. Zaman zaman inatla tutturduğun zamanlar oluyor.
~Diş fırçalamaya başladın Annecim. Çok başarılı bir şekilde dişlerini fırçalıyorsun.
~Ipad ile video izlemeyi seviyorsun zaman zaman eğitici videolar açıyorum keyifle izliyorsun.
~ Arkadaşların ile vakit geçirmeyi çok seviyorsun.
~Karalama çalışması yapmaktan keyif alıyorsun.
~ Arabaya binip, oto koltuğuna oturup, gezmeye gitmeyi çok seviyorsun.
~Saklanıp ceeeeee yapmayı halen çok seviyorsun.
~Elektronik aletlerle ilgilenmekten hoşlanıyorsun. 
~Yemek yerken zaman zaman sıkıntı yaşatıyorsun kuzucum.
~ Geceleri çok sık uyanıp, ağlıyorsun. Dişlerinin çıkmasından dolayı huzursuzsun.
~Çok uykusuz geceler yaşıyorum bu durumlardan dolayı.

Bazen bunaldığım zamanlar olmuyor değil. Çünkü hep yalnızım. Bir çok şeyi gün içerisinde halletmek zorundayım. Senin yemeğin, oyun vaktin, uyku saatin, evin toparlanması, ütü- çamaşır, arkadaş çevrem,fotoğraf çekimi, sosyal medya ve alışveriş işte bunları bir güne sığdırmak zorunda kalıyorum. Kendime vakit ayırma kısmını hiç yazmıyorum bile çünkü bana zaman kalmıyor:( Sağlık olsun diyerek yola devam ediyorum:))

Ama herşeye rağmen,  seninle oğlum her güne heyecanla başlıyorum annecim. Her an büyüdüğünü  gözlemlemek çok büyük bir keyif. 

Yorgun, uykusuz anneden.

Sevgiler
Consciousmom



































Hiç yorum yok:

Yorum Gönder