21 Ocak 2015 Çarşamba

Littleman Çınar 19 aylık



Annecim yep yeni bir yıla girdik 2015.
 Bu nedenle her yer ışıl ışıl süslendi.
Bende her fırsat bulduğumda bu rengarenk süslenmiş yeni yıl ağaçlarının altında bir selfie çektim:)
 Seninle yeni yıl alışverişi yaptık, yeni yıl partisine katıldık eğlenceli vakit geçirdik.
Mutlu ama inanılmaz iştahsızsız annecim. Bu konu beni çok üzüyor:(



Capitol alışveriş merkezi harika süslenmişti. Çok orjinal, oyuncak fabrikası kurmuşlar. Sen keyifle izledin. İki defa götürdüm seni annecim.


Yeni yıl partisi için artık hazırdık. Çıkmadan dışarı bir selfie çektim. Arkadaşların ile partide oyun oynadın, onlara aldığın hediyeleri verdin.


Bu kardan adam kostümü çok yakışıyor annecim sana.


Biraz havayı güzel görelim hemen bahçe çıkıyoruz. Bu günde baban ile bisikletini sürdün eve dönüş anında bir kare yakaladım.


Poz ver Çınar dediğimde ki bakışın:)





Sıkıldım ben bu kostümden ki yüz ifaden

Süper bir çekimdi bu ay ki çekim . İşte o kareler
















Her ay farklı etkinliklere götürmeye çalışıyorum annecim seni. Bu ay kids music class koşuyolu şubesine götürdüm. Bir çok müzik aletleri ile tanıştın. Ritim tutmayı, davul çalmayı, dans etmeyi öğrendin. En önemlisi arkadaşların ile keyifli vakit geçirdik. Bende seninle birlikte çok keyif aldım.  Öğretmenin yönergelerini keyifle takip edip uygulamaya çalıştın. Oldukça başarıydın canım oğlum. 










Büyüdükçe iletişimimizde ki  kalitede artıyor. Hadi Çınar gidiyoruz diyorum, koşarak kapıya gidiyorsun "atta"diyerek. Hadi yemek zamanı diyorum "mama" diyerek mama sandalyene gidiyorsun. Dişlerimizi fırçalayalım Çınar  diyorum, hemen koşar adımlarla banyoya gidiyorsun. Koş sarılalım diyorum, hemen gelip sarılıyorsun o an  ne kadar mutluyum birbilsen annecim. 

Yönergelerimi anlayarak hem  sözel olarak hem de davranışlarınlada çok güzel ifade ediyorsun. Özellikle "anne" dediğindeki  mutluluğumu ancak anne olanlar hissedebilirler.
İyi ki doğurmuşum annecim seni.
Seninle her an mutluyum canım oğlum.

Sevgiler
ConsciousMom








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder