9 Haziran 2015 Salı

Littleman Çınar 20 aylık

Oğlum, canım, herşeyim benim büyüdü artık o bir birey oldu. Bazen  büyüyor diye telaşlanıyorum, bebeklikten çoktan çıktı bu Çınar baby diyorum. Arşive dönüp bakınca hey gidi günler diyorum. 4ay kaldı doğum günümüze, nasıl geçiyor bu zaman.

Büyüdükçe, paylaşımımız artıkça daha bir keyifli hal alıyor ilişkimiz kuzumla.
Havanın güzel olduğu zamanlarda  hiç kaçırmadan bahçeye çıkıyoruz. Parkta kendin merdivenlerden çıkıp iniyorsun annecim. Kaydıraktan beraber kayıyoruz çok keyif alıyorsun. İhtiyaçlarını çok güzel anlatıyorsun, kendince bir dilin var:) bayılıyorum o şekilde anlatımına. Dışarda olmaktan oldukça mutlu oluyorsun. İnsanlarla bir arada olmak seni mutlu ediyor. Evimize gelen herkesin peşinden hadi gel Çınar dediklerinde gidiyorsun ama hemen dönüp bana bakıp kollarını açıp geliyorsun. Ne kadar mutlu oluyorum o an bir bilsen canım oğlum.

Evde oyuncaklarınla kendin oynuyorsun. Eğitici oyuncaklarda sana rehberlik ediyor seni yönlendiriyorum. Araba senin favori oyunun araba sürmek, çok keyif alıyorsun. Bu zaman diliminde baban sana eşlik ediyor büyük bir zevkle. 

Bu ayda annecim seninle müzik okula gittik. Keyifli vakit geçirdin. Yapılan yönergelere zaman zaman katılmayıp öğretmenini gözlemlemeyi tercih ediyorsun. Arkadaşlarına olan yaklaşımın  çok güzel  hiç arkadaşına zarar vermiyorsun. İtme , vurma asla şimdiye kadar yapmadın annecim. Hep uyumlu süreç gösterdin bebekliğinden bu süreçe kadar. Hızla geçen bir ay daha geride kaldı.

Tek dileğim sağlıklı, mutlu, başarılı bir birey olman. Sen mutluysan,  bende mutluyum, sen keyifisizsen benimde tadım yok. 

Gülen yüzün hep gülsün canım oğlum.

Sevgiler 
ConsciousMom

















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder