30 Haziran 2015 Salı

Hoşçakalın

Herşeyi çok özliycem çünkü bir çok ilki yaşadım ben almondhillde. İlk evim, ilk eşyalarım, ilk mutftfağım ilklerimi sıralamakla bitmez.

Oğlum almondhill bebeği,orda doğdu o şirin evimizde büyüdü. İlk adımları attı o bahçede çok anlamlı oyüzden benim için her yerinde bir anım var. Zormuş ya çok bağlanmışım ben orayı çok benimsemişim. Keşke ayrılıklar olmasa. Alışkanlıklardan uzaklaklaşmak insanı yoruyor zamanla herşeye alışıldığı gibi tabiki alışıcam ama kolay mı olucak ? Zorrrrrrr

Oğlumun sayesinde tanıştığım dostluklar kurduğum yer Almondhill. Zaten o dostluklar kurulduktan sonra güzelliklerini daha iyi keşfettim ve gördüm Almondhilin. 

5 sene anlamadım körmüydüm neydim 😂 son 1 yılda gördüm Arkadaş edindiğim insanlarla güzellikleri oyüzden adı ister Almondhill olsun, ister Ardahan olsun orayı değerli kılan yaşadığın keyifli güzel dostluklar. Herşeyi oğluma borçluyum. Artık yanlız değilim kapısını çalacağım dostlarım var benim.

Her fırsatı değerlendirdik her an buluştuk, konuştuk, paylaştık. Ben sizleri tanıdığım için çok mutluyum. Her şey için çok teşekkür ederim. Hakkınızı helal edin. 
Bizim  için çok değerlisiniz. (Burnumu, gözyaşımı silmekten valla yazamadım duygularımı)

Sizi çok seviyoruz. 
Bizi unutmayın

Oğlum & Ben






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder