3 Aralık 2013 Salı

Çınar Baby 6 Aylık

Çınar baby 6 aylık oldu. Yarı yaşımızı tamamladık. Bebeklik sürecinin en heyecanlı sürecini yaşamaktayız. Çınar büyüyor her ay farklı gelişmeler oldukça büyüdüğünü birkez daha gözlemliyorum. Doktorumuz geçen ay gittiğimizde anne sütüne devam demişti ek gıdaya 6 ayda geçelim demişti. Fakat çok merak ettiğimden Çınara bu hafta elma püresi yedirdim çok severek yedi.Bende şaşkınlıkla onu izledim.Çok rahatladım ve mutlu oldum.Çünkü biraz bu konuda endişeliydim. Sabırsızlanıyorum şimdi diğer yiyeceklere geçmek için. 6. Ay muayenesine gittiğimizde bakalım doktorumuz neler söyleyecek. Bu arada çok mutluyum ki bunu söylemeden  geçemiycem 6 AY SADECE ANNE SÜTÜ  vermenin mutluluğunu yaşıyorum. Çınar istediği müddetçe ve sütüm olduğu sürece de anne sütüne devam etmek istiyorum.

 Çınarcım seninde birlikte 29.11.2013 tarihinde  dayının yemin töreni için Kırklareli Babaeskiye  gittik. Soğuk bir yerdi.Babanla çok endişelendik hasta olursun diye. Tören için yerimizi aldığında sen çok mutlu değildin kalabalık bir ortam ve gürültülüydü.O sırada birde bando çalınınca sen çok korktun ve biz çıkmak zorunda kaldık.Baban seninle dışarıda ilgilendi , baban törene katılamadı zaman zaman ben gidip izledim ama.Çok duygusal bir andı yemin töreni anı. Havada ve karada diye başlayan sözlerle başladı.Sen bu tören için asker pantolonu giydin. Her yerde aradım ve sonunda buldum annecim. Fotoğrafını çektim.
 Bu ay ki gelişimlerin Çınar
Ayaklarından güç alarak kendini geriye atabiliyorsun.
Yabanlara karşı tepki verip ağlıyorsun.
Ceeeee ceee yaptığımızda artık kahkalarla gülüyorsun .
Destekle kendin oturabiliyorsun
Ellerin sürekli ağzında :)
Uykun geldiğinde eee eeee ee diyerek kendini uyutuyosun
Tv izlemeyi çok seviyorsun engellemeye çalıştığımda tepki veriyorsun.
Banyo yapmayı ilk doğduğun  günden bu zamana kadar hep severek yapıyorsun.
Dışarı çıkmayı, yatakta oyun oynamayı çok seviyorsun.


03.12.2013 tarihinde Kadıköy Şifa Hastanesine 6.ay kontrolümüze gittik.Doktorumuz Alper bey bu ay ek gıdalara geçeceğimizi söyledi ve bize BESLENME REHBERİ verdi.  Detayları ile bize yapmamız gerekenleri anlattı.Önce sebze çorbası ilk 4 gün sonra elma püresi eklenecek sonra yoğurt bu ay böyle geçireceğiz. Bakalım nasıl bir süreç olacak heyecanlıyım. Doktorumuz Alper beye sormam gerekenleri gitmeden not alıp tek tek soruyorum.  Cevaplarını ise hepsini not ederek hemen uygulamaya geçiyorum. Sorduğum sorular arasında Tv izlemesi kesinlikle izlettirmeyin dedi.Sohbet sonrası 6.ay aşılarımız vardı Çınar baby onları oldu. Canımız yandı tabi Çınar baby ağladı canı yandı kuzumun . Tam dört aşı! Biri ağızdan damla diğerleri iğne idi   :( Neyse ki bunu da atlattık. Hastane sonrası AVM giderek biraz dolaştık.Çünkü dışarıda olmak onu mutlu ediyor. Eve döndüğümüzde arabada uyumuştu ve uykuya devam etti. Bende bu sırada sebze çorbasını yaptım. Uyanınca yedirmeye çalıştım. İlk etapta istemese de daha sonra ham ham yuttu. İnşallah hep keyifle yer canım  oğlum benim.Gelişmeleri yazmaya devam edeceğim.

 OĞLUM HERŞEYİM 















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder