7 Aralık 2013 Cumartesi

Sürpriz Baby Shower Partisi

Yazılarıma şöyle bir baktığımda hamilelik sürecinde beni çok mutlu eden bir olayı yazmadığımı fark ettim. Sanırım o dönem son aylarım olduğundan işten güçten dolayı yazmamışım. Şimdi yazmam gerektiğini düşünerek o özel anı yazmaya başladım.  Evet gerçekten çok özeldi benim için . Bana özel düzenlenen bana  değerli olduğumu hissettiren o güzel anlar. Neydi beni mutlu eden ! Değerli velilerim bir araya gelerek bana BABY SHOWER partisi düzenlenmesi. Benim hiç bu organizasyondan haberim yoktu  tamamen SÜRPRİZ.
 Eşim işten eve geldi." Hafta sonu program yapma seni bir yere götüreceğim " dedi.Nereye nereye dediğimde sürpriz dedi. Tabi ben durur muyum meraktayım ısrarla ne sürprizi diyorum ses yok tabi ısrara devam ediyorum. Farklı bir şey olduğunu hissediyorum o yüzdende ısrara devam etmekteyim. Eşimde dayanamayıp "velilerinden sana sürpriz" var  dedi. Şaşırdım biran. Başka bir şey sormadım. Heyecanla o günü bekledim. Eşim nereden biliyor diyeceksiniz. Eşimin iş yerinden arkadaşı benim velim idi. Ondan dolayı durumdan haberdar. Hafta sonu geldi  ve eşim beni mekana götürdü. İçeri girdim oda ne! Tüm K-5 grubu veli ve  öğrencileri orada. Bir kez daha şaşkınım çünkü herkes orada. Birkaç veli değil.  O anın şaşkınlığıyla konuşamadım bile. Her yer balonlarla süslü, masada Çınara özel kurabiyeler , bıcır bıcır halleriyle öğretmenim öğretmenim diyen o çok sevdiğim yavrularım ve oraya zamanını ayırıp, bana özel bir gün hazırlayan değerli velilerim. Her şey mükemmeldi. İnanın o anki hissettiğim o duygu bambaşka bir duyguydu. Şuan o anı hatırlarken gözlerim doluyor. Hamilelik sürecinde hormonlarında değişim durumu olduğundan çok duygusallaşıyor insan. Ben çok yoğun yaşadım bu durumu. Bu süreçte yapılan iyiliklerde-kötülüklerde unutulmuyor kesinlikle.

Parti başladı. Değerli velilerim mekanı da çok iyi planlamışlardı. Çocukların oynayabileceği oyun alanı mevcuttu. Çocuklar orada eğlenirken biz sohbete başladık. Tabi ki  konu " ANNE OLMAK" herkes tecrübesinden bahsetti.Keyifli bir sohbetti. Sürprizler bitmedi.Çocuklarım yanıma gelip o büyük temiz kalpleriyle "Öğretmenim pastan geliyor" dediler. Birde kocaman bir pasta geldi. O kadar ince düşünülmüş ki süper bir pastaydı. Üzerinde yazan not çok anlamlıydı. Sürekli bana özel yapılan hediyeler veriliyordu.
Beni çok ama çok değerli hissettirdiler. Çınar baby çok şanslıydı anne karnında oda bu mutluluğu tattı.
Şimdi buradan bir kez daha sesleniyorum. Sizlerle bir eğitim öğretim dönemi geçirdim. Sizlerin desteği ile çocuklarımla çok hızlı yol katettik. Hepsi kendi başarılarında çok iyi yerlerde olacaklarına inanıyorum. İletişimi koparmadım. Malum teknoloji çağında yaşıyoruz.  Mail , whatsapp, telefon mutlaka haberleri alıyorum öğrencilerimin.
Benim için özel bir yıldı.   İYİ Kİ TANIMIŞIM sizleri .
Hepinize sonsuz teşekkürler.




,








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder