12 Aralık 2013 Perşembe

Çınar kar ile tanıştı

Bu sabah uyandım panjuru açtım. Pencereden , İstanbul'un  bembeyaz olduğu gördüm. İçimi farklı bir mutluluk kapladı o an. Ben İstanbul'a karı çok yakıştırıyorum.Kar birde bana huzur veriyor. En güzel olanda dışarıda kar var ben evdeyim. Çalışırken hep istediğim şeydi merakla okulların tatil edildiği haberi. Geçen yıl Çınar karnımdayken de bu dönemde kar yağışı vardı. Şansıma okullar tatil edilmişti. Bugün okullar tatil edilmedi. Öğretmen arkadaşlarım ve öğrencilerimin adına üzgünüm. İstanbul da bu süreç gerçekten zor oluyor çünkü.  Neyse ben karın heyecanı ile hemen Çınar baby yanına gittim. Gülücükleri  ile karşıladı canım oğlum benim. Çınarı kucakladım ve cama doğru yöneldim. Çınara anlatmaya başladım. Sonrasın da ise "Kardan adam yapalım" şarkısını söyledim. Çınar gözlerini açtı karın yağmasını  o kadar keyifle izledi ki! Çınar dışarıyı, ben ise Çınarı izledim. Uzun süre karın o masum masum yağışını izledik oğlumla. Çınar da farklı bir şaşkınlık vardı hiç sesini çıkarmadan sessizce izledi. Aslında ben bu karda oğlumla karda çekim yapmak çok isterdim ama dışarı çok soğuk olduğundan bu fikri aklımdan  sildim. Babamızda bu fikrime çok karşıydı zaten. Bugün karlı bir gün olduğundan çekirdek  kadro tamdı. Babamızda işe gitmedi. Üçümüz karlı bir günün keyfini çıkardık. Çok tesadüf oldu ki Çınar için kardan adam kostümü almıştım. Ben mothercare mağazasını gezerken hep bu kostümle karşılaşırdım.İnşallah bir gün bebeğim olduğunda bu kardan adam kostümünü alacağım derdim. Hayalim gerçek oldu. Babamız da evdeyken hemen çekim yapmaya karar verdim. Kostümüzü giydik çekime başladık . Farklı pozlar yakalama çalıştım ama halen aklımda  dışarı fikri beynimi yiyordu. Sonra balkonda  çekme fikri geldi ama babamız yine yok dedi.Neyse ki bir poz için ikna ettim . Haklıydı Çınarı düşünüyordu. Gerçekten çok soğuktu dışarı, hemen içeri girdik. Çekime evde devam ettik. Çekim sonrası yemek zamanı ve dinlenme  zamanını uyguladık.
Çınar  ilk defa bugün farklılığı hissettiği için yatağından  camdan dışarı keyifle seyrederek uykuya geçti. Uyku geçişimiz genelge bana sarılarak olurdu .Huzurlu ve mutluydu canım oğlum. Kar gerçekten onun ilgisini çok çekti. Mışıl mışıl uyudu. Bugün ki kar günümüzü farklı kıldı.
İyi ki  kar yağdı.                                          
Arada sıra da kar gel olur mu?




























Hiç yorum yok:

Yorum Gönder