13 Aralık 2013 Cuma

İlk deneyimler

Anne olduktan sonra ilk deneyimleri ardı ardına yaşıyorsun. Hamile olduğunu öğrendiğin an başlıyor zaten. Hamilelik dönemi ,doğum ve büyüme süreci derken böyle devam ediyor ilk deneyimler. Bebek doğuyor ilk deneyim emzirme, onun bakımı her şey ilk ilk .

Her dönemin ayrı zorluğu ve güzelliği var. Her ayın kendi içinde ilkleri var. ilk gülümse,  ilk agulama,  ilk aşı, ilk ateşlenmesi, ilk carpol, ilk yemek  derken ilkler böyle sıralanıyor. Çınar şimdi 6 buçuk  ayın içerisinde. Bu ayla birlikte ek gıdaya geçtik. İlk ay sadece anne sütü aldı Çınar çok şükür. Ek gıdaya geçişle bende Çınar ile ilkleri yaşamaya devam ediyorum. Çınar için ilk sebze çorbası, ilk meyve derken şimdi de ilk yoğurt.
Benim içinde  bir ilk  deneyim daha oldu. Çınar için evde yoğurt yaptım . Çınar yoğurdu severek yedi ve bir ilk daha beni çok mutlu etti.  Annecim bize de  kendi yapardı yoğurdu çok iyi hatırlıyorum. Annemden öğrendiğim şekilde  yoğurdu yaptım.  Annecim iyi ki bana bunları öğrettin.

Biz büyümeye devam ettikçe ilk deneyimlerimiz çoğalacak.
Hayatımızda hep güzelliklerle  başlayan ilklerimiz olsun inşallah.

Sevgiler 
Consciousmom












Hiç yorum yok:

Yorum Gönder