22 Aralık 2013 Pazar

YENİ YIL 2014

Yeni bir yıla,  sayılı günler kaldı. Her yeni yıl  zamanı heyecanlanırım. O yıl neler yaşayacağım neler beni bekliyor diye. Sağlıklı, mutlu ve barış içinde geçen bir yıl olmasını hep dileğimdir. Her gün ki dileğimden farkı yok. Oğlumun büyüdüğünü gözlemleyeceğim keyifli bir yıl olacak inşallah 2014.
 Yeni yıl zamanı hazırlık yapar, yenilikler oluşturmaya çalışırım. Bu şekilde kendimi mutlu ederim. Yeni bir yıl geliyor diye heyecanlanırım.              
Geçen yıl canım oğlum karnımda 2013 yılına girmiştim. Çok mutlu ve güzel  bir yıl oldu benim için 2013 yılı. Allahıma çok şükür bir evladım oldu. O yüzden 2013 anlamlı bir yıl bizim  için. 2014 yılına ise oğlumuz kucağımızda, Çınar baby ile gireceğiz. Yeni yıl zamanı dedim ya kendimi mutlu etmek için değişikler yaparım. Bugünde Çınar baby ile birlikte alışverişe gittik. Çok güzel şeyler aldık.  Eve gelip heyecanla eve yerleştirdim.


Minik yeni yıl ağacımızı çıkardım ve yerine koydum.  Üzerinde yanan ışıklara Çınar baby  hayranlıkla izliyor . Masaya kırmızı mumlar, peçeteler koymam hemen onunda  dikkatini çekti. Özel günlere göre evin konseptini oluşturmayı çok seviyorum. Kırmızı halılarımı yerleştirerek ev tam bir yeni yıl havasına sokmuş oldum . Sizlerde böyle ufak dokunuşlar yaparak evlerinizi değiştirip özel bir ortam  oluşturabilirsiniz. İnanın bu psikolojik açıdan size çok iyi gelecektir.


Yeni yıl zamanı  sevdiklerime ufak, şirin hediyeler almayı da çok seviyorum. Sizlerde minik hediyeler alıp onları mutlu edin. Hediyeleri açmak, o albenili paketler beni çok mutlu ediyor.
Eşimle, oğlumla, ailemle, dostlarımla, arkadaşlarımla  ÇOK MUTLU, HUZURLU , BOL GÜLÜMSEMELİ GÜZEL GÜNLERİMİZ  olsun inşallah.
HOŞGELDİN 2014.


Sevgiler
Consciousmom













Hiç yorum yok:

Yorum Gönder